Thursday, August 18, 2011

Hari Kelapan Belas Puasa

salam semua .. now time to update puasa story for today ..ngeh3, ckp ompuntih plak ini malam hahaha..semalam dela on9 dari pukul11malam sampailah 11pagi tadi uhuuuuu lama nyee. bukan apa, yg menyebabkan lama tu sebab nak tngu tengok habis cter Rasuk yang tak seberapa seram tu (hehe).

sambil2 tengok cte dela blogwalking gak .. huhuhu cter tu bagi dela tak sedap pun biasa shaja, cuma yang menggerunkan dela bunyi dia tu. terutama time fouziah gous tiba2 bukak mata, bunyi audio effect kuat amat . terkejut den . walaupun tengok di siang hari . haha so, sambil tengok tu sambil susun jari dan tengok kot celah2 jari lah ..penakut, nak tengok sangat . kawan dela Wani, dah tengok 8kali katanya . ehh betul ka ..tengok 1kali pun rasa takda feeling ..cuma seram gn audio effect dia je .. haha

ok lah tutup cter tutup cte . kita story pasal menu berbuka lak. menu berbuka arini ialah sambal ikan bilis (lagi..dan lagi..), ikan kembung rebus goreng, ikan keli masak lemak, dan ape lagi ekkk .. aihhh lupa lakk . dela makan sambal n ikan tu je . ikan keli dela makan yg goreng dan pedas je , adik lak suke yg goreng je . so xdak sapa makan lah ikan keli masak lemak tuu. huhu membazir tu . nak wat cmane, Umi tak tanya dulu suka ke tak . biasa tanya .

picture credit to kondakondi.com

pastu ktorang p solat terawih . malam ini Alhamdulillah tiada apa2 keuzuran dapat pergi solat . ^_^ malam ini jemaah pompuan ada lebih kurang 14orang . tadi mula solat dela rasa nak mengantuk coz suara Tok Imam perlahan walaupun guna mic . adehh .then, ok la pastu sudah boleh concentrate . pas solat, ktorang balik terus, tak stay utk moreh . malas . ahah

oh ya tadi dlm surau, ada nampak notis . bunyinya, majlis berbuka puasa 19Ogos 2011 di Madrasah Aminatul Rahman . semua qariah masjid dijemput hadir . lebih kurang macam tu la ..huhu nak p ke tak ek ? ntahla . will see .

esok nak p beli barang nak buat biskut raya yeayyy .

Terima Kasih Sudi Membaca ! Singgahlah lagi !

4 comments:

Liyana Aziz said...

seb baik baca entry after iftar... hehehehehehe... erk, yana x makan ikan keli... hekhekhek...

dela taufique said...

oh yeke ..hehhehehe nasib baik, kalau takk

Cik Teddy said...

cik dh msukkan dela dlm my chocs..jgn lupe letak cik dlm bloglist ye..hihi
tenx ^_^

dela taufique said...

will come soon, cik teddy =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...