Friday, June 18, 2010

siapa nak award, datang amek!

salam semua. entry petang hari ini dela nak kasi award lah. first award dela dapat dulu, dela tak tag sapa2 pun coz mase tu tak ramai followers lagi. hik3. ok ni dia awardnye ye;

ok ni senarai bloggers bertuah yg kene tag gn dela:
zara
jom datang blog zara!
matdin
miss mary

dan sapa2 yang nak amek je :)

ok ni pulak tag2 yg korang kene jawab sbl amek:

1) make a post thanking the person who gave you the award and link the person

2) list all you know about her (haha)

3) list 10 awesome things about yourself ( once again, haha)



ok done. have fun :)

salam jumaat, all!
Terima Kasih Sudi Membaca ! Singgahlah lagi !

6 comments:

dela taufique said...

bagi sape2 yang nak amek, amek lah. dela ikhlas bg kat semua bloggers n followers dela. everyone deserves it! okeh! make sure do the tag :)

IeQa aWr said...

sy mau!
ahakx..mekaceh yer..ssh2 jek..
jom jln2...
www.fluvfluv.blogspot.com

LovELesS1412 said...

sy pown ase cam x malu..
nak amek gak
hahaha !

tq bebayak la yer
=)

eh, lpa lak
dtg la mlawat sy kalw rajin yer
heartkey-parade.blogspot.com

dela taufique said...

ok, nanti dela visits korang yek!

sape2 lagi nak, amek lah! :)

pearl apple said...

nanak jugak..wat muka tembok sket..heheheh

dela taufique said...

sila2 ye, cik pearl apple. hehehe

ok, sambil2 tu boleh follow sekali kalau sudi. hehhehe

pas amek tinggal2 lah komen yep!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...