Wednesday, June 23, 2010

nice blogger award

salam semua. malam ni dela nak coret tentang award yg dela dapat di mana award ini award ke8 kot. rasenye lah. hehehe. award ini dtgnye drp ain si budak baik. hehehehh jom tgk awrd tuh; cantik tak?

lepas dapat award, mcm besa kene jawab tag :)

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini ?
em, skang ni? semua ade. ini itu ini itu :)

2. Apakah nama samaran anda ?
bola. tp jangn pgl dela gn nama tu kat sini hehe :P

3. Berikan tiga (3) orang yang anda sayang ?
tiga je? tak cukup neh :)

4. Panggilan untuk si dia ?
heehehheehehe ( sengih memanjang )

5. Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa ?
em ape ek. kejujuran dan kasih syg yg tiada batasnya. wah..:P

6. Blog manakah yang anda suka lawati ?
blog yg informative, tak banyak iklan n animation sgt, yg takde lagu

7.Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda ?
mijie
mizah
ain
ika
semakness
aideal fitri
kaizer
shamimah
ninie
ubi
fit
ady
aril lanang
ron
wawa


yg dapat tu nti wat entry pasal ni tau. kepada fit, ambiklah award neh, ikhlas dr dela :)

salam blogging dr dela.
Terima Kasih Sudi Membaca ! Singgahlah lagi !

8 comments:

Mijie said...

dila..mijie dh bt ar awrd nie dila..hehe

Link Award mijie

dela taufique said...

kalau dah buat xpelah :)

ninie_azriena said...

ninie dah wat n dpt award ni dilla..
paper pown tanks yer sudi bg kat ninie
suka! suka! suka!

Fit said...

tanx di atas keikhlasan cik dela nk bg award ni kt sy..i really appreciate it..erm ni nk kene copy paste entri ni ek..

liyana aziz said...

yana x de award ni lagi.. =(
wakakakakk..

dela, anda di tag, sila jenguk yana ek??

http://liyanaziz.blogspot.com/2010/06/contest-mata-menawan-tag-by-cik-ti.html

dela taufique said...

ninie: ok ninie. dah dpt ek? xpe2 ni dr dela tau! hehehhe

fit: ok nanti fit wat eh entry pasal award neh. dela nak tgk :)

yana: yana lum dapat ke syg? hehehe.. nti ley la wat post sal ni ek.
haha dela ditag? ok2 nanti dela ke sana. nek flight. hehehehe

Adisaufi said...

mekasih la cik dela weh..ambo dh amik award..first time dpt..tahniah jd org pertama sudi bg award..cm lom sharing part entry yg diminta..nti ambo dtg terjah lg hahaha....mekacih...

dela taufique said...

adisaufi: ok2 takdop hal..nti demo singgoh lah lagi blog kawe ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...