Thursday, June 17, 2010

menyusu anak sambil bawak keta?

salam semua.

wah, macam2 benda berlaku sekarang ni ek. memang macam2. ada ke menyusu anak sambil bawak keta? jom tengok berita kt bawah ney

Macam-macam: Wanita susu bayi sambil memandu kena tahan

VELVET: Polis menahan seorang wanita selepas dia dilihat menyusui bayinya yang berusia 18 bulan, sambil memandu kenderaan di bandar raya barat Jerman.

Seorang jurucakap jabatan polis berkata, seorang anggotanya yang membuat rondaan terkejut melihat ibu berusia 47 tahun memandu kereta tanpa memakai tali pinggang keledar, manakala bayi itu berada di celah dadanya. Ibu berkenaan dikenakan denda. – Agensi

ha, kan dah kene tahan. baliklah rumah dulu, baru susukan bayi. kesian baby tu.

sumber dr berita harian online

p/s: dah la tak pakai tali pinggang keledar
Terima Kasih Sudi Membaca ! Singgahlah lagi !

4 comments:

Sharinginfoz said...

macam2 le, buat le satu kerja dalam satu masa

Nasi Lemak Pancake?

fndrocka said...

multi-task

qasehadam @ nurul said...

salam..agaknye anak dia dah nangis xsempat nk wat pe tu yg dia terus bagi susu..tp sepatutnye dia berhenti la kat tepi jln dulu..akak pon selalu nyusukn ank lam keta tapi bukan la akak drive dok kat belah penumpang heheh..

dela taufique said...

Sharinginfoz: a'a wat la satu2 kan hehhe

fndrocka: hehe yup multitasking gitu :P jimat mase neh, tp membahayakan

qasehadam @ nurul: wsalam. hehe kalau nyusukan anak dok sebelah driver xpe, ni dialah yg nyusukan, dialah driver..hoho :O

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...