Thursday, November 11, 2010

final exam dah habis | merdeka!

salam semua .. haha dah lama x berposting..maklum lah bz sket..ni pun dela rase nak berblogging sebab baru je habis final exam kul 6 lebih tadi..huhu. alhamdulillah setelah bertarung selama 4 hari berturut2, akhirnya selesai jua perjuangan yang takkan selesai ni..huhuhu

paper dela stat isnin aritu, then selasa, rabu n khamis..last day final, nah amek sekali 2 paper kene ngadap..huhu. but now i feel really happy..bolehlah berblogwalking, berfacebook, berym or whatsoever lah..

ok lah sampai setakat ni dulu. xpe entry pendek pun asal ada entry kan. keep blogwalking ye :)


p/s: result upsr kuar arini. ade adik2 darjah enam x? cmne result diorang?
Terima Kasih Sudi Membaca ! Singgahlah lagi !

3 comments:

liyana aziz said...

jangan lupa singgah blog yana okay?? muahahahahha.. dakni pun dah cuti.. x tau nak buat apa jadi hanya BW dan FB

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

abes exam?
enjoy!!!!!!!!




btw...

visit n do folo me yeah?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Anonymous said...

Terima kasih, pekerjaan yang baik! Ini adalah hal yang saya harus miliki.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...